נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה צמיד זהב אמיתי לאישה

אנו נמצאים בתקופה שבה גברים רבים תרים אחר מתנות מקוריות ואיכותיות לאישה שלהן. בעקבות כך, החלטנו להעלות לרשת כמה מדריכים שיעסקו בעלויות שונות של מתנות מקוריות לאישה. במדריך זה, יצאנו לבדוק את העלויות של צמידי זהב איכותיים ומעוצבים לאישה. אם תכננתם לקנות מתנה שכזו, כדאי שתישארו אתנו ותקראו כמה אתם צפויים לשלם על המתנה הבאה.

 

תכירו את האנשים שעזרו לנו להגיע אל העלויות המדויקות

אם קראתם את המדריכים הקודמים שכתבנו בנושא, אתם וודאי יודעים שחשוב לנו להציג בפניכם את המידע המהימן והמדויק ביותר בכל נושא שהוא. לכן, הפעם, היינו צריכים לפנות אל גברים שרכשו לאחרונה צמיד זהב אמתי לאישה שלהן. הגענו אל אותם גברים לאחר שפרסמנו פוסט בקבוצת אוהדי קבוצת כדורגל. שכן, מרבית הנוכחים שם הם גברים. ביקשנו לקבל פניות מצד גברים שרכשו לאחרונה צמיד זהב לאישה ולהפתעתנו, קיבלנו מעל ל – 50 פניות. בחרנו בסופו של דבר את ה – 3 שנראו לנו המתאימים ביותר ושאלנו אותם כמה הם שילמו עליו. זו ההזדמנות להודות לכל אלו שסייעו לנו בכתיבת המדריך. שכן, בזכותם הוא רואה אור וצפוי להקל על גברים אחרים.

 

אז כמה עולה צמיד זהב אמתי לאישה? התשובה של דניאל מתל אביב

דניאל ציין שקנה ממש לא מזמן צמיד זהב לאישה האהובה שלו שילדה את בנם הראשון. לדבריו, הוא בחר בצמיד כדורים זהב. שכן, הוא ידע שזוגתו אוהבת את העיצוב של הצמיד המדובר. בכל הזדמנות אפשרית היא הציגה לו את הדגם המדובר ורמזה לו שתשמח לקבל אותו במתנה מיד לאחר הלידה. דניאל ציין שהעלות של הצמיד הייתה כ – 790 ₪ והיא שווה כל שקל. שכן, אשתו כרגע שמחה מאוד על המתנה.

 

אז כמה עולה צמיד זהב אמתי לאישה? התשובה של אייל מכפר סבא

אייל קנה לאשתו צמיד טניס בעלות של כ – 930 ₪. לדבריו, בדומה לדניאל, גם היא ציינה בפניו שזהו הדגם שהיא רוצה לקבל. היא חיכתה עד שמלאו לה 40 ואז אייל הציג בפניה את הצמיד המרהיב שמסתבר שהיא לא מורידה מהיד. לא במקלחת וגם לא במהלך שטיפת כלים.

 

אז כמה עולה צמיד זהב אמתי לאישה? התשובה של דוד מנווה עופר

דוד התלבט אם לקנות לאשתו צמיד בסגנון מרוקאי או כזה בעיצוב של חוליות. שכן, הוא מכיר את הטעם של אשתו מקרוב ויודע שהיא תשמח לקבל כמה שיותר תכשיטים. אבל הפעם, לא הייתה לו ברירה. הוא נאלץ לבחור בצמיד אחד בלבד, כך שהוא בחר בזה עם החוליות. לדבריו הצמיד עלה לו כ – 1,100 ₪ ואשתו מרוצה מאוד מהבחירה.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שהציג בפניכם את העלויות השונות של צמידי זהב אמתי מדגמים שונים לנשים. כעת, כשיש לכם את כל המידע, תוכלו פשוט לבחור.

כמה עולה זהב בסיטונאות
כמה עולה זהב בסיטונאות?

מי שמחזיקים בחנויות תכשיטים מוצאים את עצמם לא פעם תרים אחר מחירו של זהב במחיר סיטונאי. עובדה זו הגיעה

כמה עולה שרשרת איכותית
כמה עולה שרשרת איכותית?

בשנים האחרונות אנו עדים לשינויים משמעותיים במחירי השרשראות. עובדה זו נובעת מתוך שימוש בחומרי גלם זולים שמאפשרים להוריד את

כמה עולה שעון לגבר?
כמה עולה שעון לגבר?

הידעתם כי עד המאה התשע עשרה בכל עיר היה שעון אחר ולא הייתה תאימות בין הזמנים בעברים השונות. אז