נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

רוצה לשלב כמה שכבות של שרשראות במלתחה? כך תעשי את זה נכון

טרנד שילוב השרשראות תפס תאוצה ופופולריות בכל העולם. מדובר בשיטה מצוינת הכוללת לבישה של מספר שכבות שהולכות ומתעבות, ועל כל אחת מהן שרשרת אחרת. טרנד זה הוכיח את עצמו ברמת האלגנטיות ושיפר את הלוק של נשים רבות מכל המעמדות והסוגים. את בטח שואלת את עצמך: איך עושים את זה כמו שצריך? ובכן, תמשיכי לקרוא ותגלי את כל הדרכים לעשות זאת.

 

מאפייני השרשרת

שרשראות לאישה יכולות להגיע במגוון צורות וסוגים. כאשר את מעוניינת לשלב שרשראות את חייבת לשים לב למאפיינים של השרשרת שלך. הם בסופו של דבר מה שייקבעו עם איזו תלבושת כדאי לך לצאת מהבית ועדיין להיראות מעולה. אחרי הכול, זאת כל הפואנטה לא?

צבע למשל הוא אחד מהפקטורים המרכזיים; צבעי כסף וזהב נחשבים ליותר ניטרליים ויכולים להתאים להרבה סוגים של לבושים. בנוסף, אורך השרשרת גם משפיע על הלוק החיצוני והוא יקבע באיזו שכבה כדאי לך לשים אותו. עוד גורם חשוב הוא הטקסטורה של התכשיט עצמו. טקסטורות מסוימות יכולות ללכת עם מראות יותר מעודנים וקלאסיים מאחרים, אבל פחות עם מראות בולטים.

 

הבגדים שאת לובשת איתך

לבגדים עצמם גם יש משמעות גדולה בנראות הכללית. בהתאם לעונה, את תלבשי בגדים באורך, עובי ומראה שונים. צווארון עבה למשל, שיותר מתאים לחורף, מתחנן שילבשו יחד איתו שרשראות עבות וגדולות, שמדגישות את האווירה היותר נפחית של העונה. בקיץ לעומת זאת הלבוש יותר קליל וקטן. זה לבוש שקלאסי לשלב איתו שרשראות קטנות ודקות שלא תופסות יותר מדי את העין.

 

כל הנוצץ זהב

הטרנד הנוכחי לגמרי תומך בלבישת שרשראות מזהב. אולי זה בגלל שהוא הולך עם הרבה סוגים שונים של פריטי לבוש, או בגלל שפשוט קל מאוד למצוא אותו כמעט בכל חנות או דוכן היום. אבל זה לא משנה את העובדה שזהב יכול להוסיף רבדים נוספים של אלגנטיות שלא כל צבע אחר יכול להוסיף. כל זה במיוחד בא לידי ביטוי בשילוב שרשראות מכל מיני סוגים וצורות.

 

שימוש בתליונים

תליונים הם אופציה מצוינת לשילוב שרשראות. הם מביאים איתם נוכחות וגודל ששרשרת רגילה לא תמיד מביאה, גם עם כל העיטורים ואבני החן בעולם. כל תליון יכול להיות מורכב מאלמנט ייחודי משל עצמו; בין אם מדובר בתמונה של בני משפחה, אבן בעלת צורה ייחודית או סמל שיש לו משמעות מיוחדת בשבילך. זה בדיוק היתרון של תליונים, האפקט שלהם מראה את היופי של התוצאות בשטח.

 

לסיכום

שילוב של שכבות שונות של שרשראות דורש קצת מיומנות וראייה אופנתית חדה. אבל זה עדיין לא אומר שהטכניקה בהכרח מוגבלת לנשים מסוימות. עם קצת אימון ופידבק, ובעזרת הטיפים שנתנו לך כאן, גם את תוכלי להיראות מדהימה כשתצאי החוצה לרחוב.

כמה עולה זהב בסיטונאות
כמה עולה זהב בסיטונאות?

מי שמחזיקים בחנויות תכשיטים מוצאים את עצמם לא פעם תרים אחר מחירו של זהב במחיר סיטונאי. עובדה זו הגיעה

כמה עולה שרשרת איכותית
כמה עולה שרשרת איכותית?

בשנים האחרונות אנו עדים לשינויים משמעותיים במחירי השרשראות. עובדה זו נובעת מתוך שימוש בחומרי גלם זולים שמאפשרים להוריד את

כמה עולה שעון לגבר?
כמה עולה שעון לגבר?

הידעתם כי עד המאה התשע עשרה בכל עיר היה שעון אחר ולא הייתה תאימות בין הזמנים בעברים השונות. אז