נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה צמיד טניס מיהלומי מעבדה?

הקשר בין צמיד טניס לבין ענף הספורט המפורסם מקרי בהחלט, ובכל זאת, מדובר באחד התכשיטים הפופולאריים ביותר שיש. הצמיד ידוע בעיקר ביהלומים הרבים והקטנים שמשובצים סביבו, ובכך מעניקים לו מראה שקשה לערער על יופיו ויוקרתו. בשנים האחרונות מתחילים להימכר צמידי טניס רבים, שעשויים מיהלומי מעבדה. הנה כל מה שצריך לדעת על הצמידים הללו ועל המחירים שלהם.

 

צמידי טניס

צמידי טניס נחשבים לאחד מפרטי האופנה הפופולאריים ביותר שיש. אלו צמידים קטנים שנענדים על פרק כף היד ומשובצים בהרבה מאוד יהלומים קטנים ובוהקים. אין קשר בין הצמיד הזה לבין ענף הספורט עם המחבט והכדור הקטן, אבל הוא כן קיבל את השם שלו בעקבות תקרית בעולם הטניס. טניסאית מפורסמת הפילה את צמיד היהלומים שלה במהלך אחד המשחקונים וביקשה לענוד אותו מחדש, ומאז צמידי היהלום הללו קרויים ככה.

אין סיבה להיות מופתעים מכך שצמיד הטניס הוא אחד התכשיטים האוהבים ביותר על נשים. הוא קומפקטי, נוח, לא בולט יותר מדי לעין מצד אחד אך מעניק מראה יפה מהצד השני. כל הדברים הללו הופכים אותו לתכשיט אידיאלי. בשנים האחרונות צמידים כאלו נמכרים בתפוצה רחבה עם יהלומים מיוחדים, כך שייתכן וגם לכן יש צמיד טניס מיהלומי מעבדה.

 

יהלומי מעבדה? מיד נסביר…

לפני שאתן מתחילות להתבלבל, בואו נסביר מהם יהלומי מעבדה, שכן זה לא מושג מוכר כל כך, גם לחובבות תכשיטים. יהלומי מעבדה הם למעשה יהלומים שמיוצרים בצורה מלאכותית במעבדה.

יהלומים אלו מיוצרים מזרע של יהלום רגיל, מה שמעניק ליהלומים הללו שתי תכונות משמעותיות: הראשונה היא מראה זהה למראה של יהלום "אמיתי", והשנייה היא הרכב חומרים זהה. למעשה, משמעות הדבר היא שיהלום מעבדה זהה במאת האחוזים לכל יהלום אחר, רק שתהליך הייצור שלו שונה.

 

מחירים

קיים טווח מחירים כללי לצמידי טניס מיהלומי מעבדה. צריך להבין שהמחיר אינו אחיד אלא נע בין עלות אחת לאחרת, מכיוון שישנם צמידי טניס עם יהלומים איכותיים יותר, או צמידי טניס עם כמות גדולה יותר של יהלומים. ניתן למצוא צמידי טניס מיהלומי מעבדה במחיר של החל מ-5,500 שקלים ועד 28,000 שקלים.

 

הלקוחה מרוויחה

תהליך הייצור של יהלומי מעבדה נחשב לדי פשוט. באופן כללי, הרבה יותר קל להשיג יהלום מעבדה מאשר כל יהלום אחר. מבחינת מי שמייצר את התכשיט, זה אומר שהוא יכול להשתמש באחד מחומרי הגלם המשמעותיים ביצירת התכשיט – היהלום, מבלי שהוא יצטרך להוציא עליו עלויות כל כך גבוהות.

מי שמרוויחה מכך היא הלקוחה. במקום שהיא תצטרך לשלם מחיר מאוד יקר עבור התכשיט, או צמיד הטניס במקרה הזה, היא יכולה לשלם מחיר זול יותר, מכיוון שהמוכר לא יתמחר אותו בצורה גבוהה. המחיר נגזר בין היתר מחומרי הגלם, וכאן יש חיסכון משמעותי לשני הצדדים.

כמה עולה זהב בסיטונאות
כמה עולה זהב בסיטונאות?

מי שמחזיקים בחנויות תכשיטים מוצאים את עצמם לא פעם תרים אחר מחירו של זהב במחיר סיטונאי. עובדה זו הגיעה

כמה עולה שרשרת איכותית
כמה עולה שרשרת איכותית?

בשנים האחרונות אנו עדים לשינויים משמעותיים במחירי השרשראות. עובדה זו נובעת מתוך שימוש בחומרי גלם זולים שמאפשרים להוריד את

כמה עולה שעון לגבר?
כמה עולה שעון לגבר?

הידעתם כי עד המאה התשע עשרה בכל עיר היה שעון אחר ולא הייתה תאימות בין הזמנים בעברים השונות. אז