נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה תכשיט זהב בהתאמה אישית?

תכשיטים שעשויים מזהב הם דבר פופולרי ויש מגוון מהם בכל מיני סוגים, צורות ומראות. כאשר יש חנויות ובתי עסק רבים שמוכרים ומציגים אפשרויות שונות. אם תרצו תוכלו אף ליצור תכשיט מזהב בהתאמה אישית מיוחדת עבורכם או עבור מתנה. איך עושים זאת? הדרך היא מאד פשוטה. כמה זה עולה? המחירים משתנים. על כך ועוד מוזמנים ומוזמנות לקרוא בכתבה שלפניכם.

 

תכשיטים מגוונים

עם השנים האופנה רק משתבחת והאפשרויות גדלות. ניתן כיום למצוא תכשיטים מסוגים שונים ומגוונים, החל מחומר שונה כמו כסף או זהב ואפילו ציפויים ועד למראה ועיצוב מיוחדים, קלאסיים, פשוטים ועוד. יש תכשיטים מסוגים שונים כמו שרשרת, צמיד, עגילים וטבעות.

המראה של התכשיטים משתנה לפי עיצוב שתרצו, כאשר יש תכשיטים עם חרוזים, תליונים, כיתוב וחריטה ועוד. בנוסף, ישנם תכשיטים שמגיעים עם יהלומים או אבנים מיוחדות. ניתן למצוא חנויות ובתי עסק רבים בתחום, יש כאלה שמציעים עיצובים בסגנון מסוים וכאלה יותר פרייסטייל, עם סוגים שונים של עיצובים.

 

אם תרצו לעצב

לצד חנויות ומעצבים שונים, ישנה גם אפשרות בחלק מבתי העסק לבחור בעצמכם את העיצוב של התכשיט, החל מהשלב הראשוני. כאשר תוכלו למצוא חנויות כמו https://familypendants.co.il שמאפשרות לכם לעשות זאת בצורה פשוטה ומהירה יחסית. תוכלו להחליט על עיצוב מסוים ולקבל בדיוק את התכשיט עליו אתם חולמים.

הדרך היא די פשוטה, כאשר במהלכה תוכלו להתייעץ עם אנשי המקצוע בעסק או אנשים קרובים אליכם. בתחילה תבחרו את סוג התכשיט, בין אם מדובר בטבעת או עגיל ושאר האופציות. לאחר מכן, חשבו על סוג החומר שתרצו כך תוכלו לבחור למשל נחושת או זהב. בהמשך חשבו על עיצוב ייחודי שהוא שלכם, האם תרצו להוסיף חריטה, חרוג מסוים, יהלום או כל דבר אחר שקשור למראה של התכשיט.

לבסוף, בבית העסק ימדדו אתכם ויתאימו את התכשיט אליכם. במידה ומדובר נאמר על עגיל, אין מה למדוד אצלכם, אך תוכלו להחליט על המידה שלו, עד כמה הוא רחב לדוגמא ועוד.

 

כמה זה עולה?

באופן כללי כמו כל תכשיט בין אם הוא מעוצב כבר או בין אם תעצבו, המחירים משתנים לפי הגודל שלו, סוג החומר, עיצוב פשוט או אחר ועוד. לדוגמא אם תבחרו לעצב את התכשיט עם תליון קטן בגודל של 10 אגורות המחיר הוא 899, לעומת תליון בגודל של חצי שקל עם שיבוצים שעשוי לעלות באחת החנויות כ- 1,599 שקלים. לכן, תצטרכו לבדוק למול החנות בכל שלב של בחירה בעיצוב.

 

בסיכומו של דבר

לרכוש תכשיטים זה כיף, בעיקר כאשר מדובר בתכשיט שאתם בעצמכם בחרתם לו את העיצוב. לא מסובך לעשות זאת, רק תצטרכו למצוא חנות שמאפשרת את זה. בתהליך תבחרו את העיצוב בכל השלבים של הכנת התכשיט. המחיר יעלה בהתאם לסוג התכשיט שאתם בוחרים ובהתאם לעיצוב.

 

כמה עולה זהב בסיטונאות
כמה עולה זהב בסיטונאות?

מי שמחזיקים בחנויות תכשיטים מוצאים את עצמם לא פעם תרים אחר מחירו של זהב במחיר סיטונאי. עובדה זו הגיעה

כמה עולה שרשרת איכותית
כמה עולה שרשרת איכותית?

בשנים האחרונות אנו עדים לשינויים משמעותיים במחירי השרשראות. עובדה זו נובעת מתוך שימוש בחומרי גלם זולים שמאפשרים להוריד את

כמה עולה שעון לגבר?
כמה עולה שעון לגבר?

הידעתם כי עד המאה התשע עשרה בכל עיר היה שעון אחר ולא הייתה תאימות בין הזמנים בעברים השונות. אז