נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה שירות של תרגום קורות חיים לאנגלית ולמה זה חשוב?

השפה האנגלית הינה השפה הבינלאומית בתיירות, מסחר ועסקים. לכן, כיום במרבית העבודות הדרישה לאנגלית היא בסיסית וישנם מקומות בהם אף תידרשו להגיש את קורות החיים שלכם באנגלית. בנוסף, המעבר משפה לשפה טומן בתוכו גם ניואנסים תרבותיים שונים ולכן כתיבת קורות חיים באנגלית שונה לעיתים מכתיבת קורות חיים בעברית. במאמר זה נסביר לכם מדוע שירות תרגום של קורות חיים הוא חשוב מאוד ונציג בפניכם עלויות של שירות זה.

 

אז למה בכלל צריך קורות חיים באנגלית?

ישנן שתי סיבות עיקריות מדוע צריך קורות חיים באנגלית. אחת הסיבות היא שמקום העבודה דורש הגשת קורות חיים באנגלית, כחלק מדרישות הידע באנגלית בעבודה.  הסיבה השנייה היא כאשר מגישים קורות חיים למשרות בינלאומיות או בחו"ל. כמובן שבכל אחד מהמקרים ניתן להתבסס על קורות החיים הקיימות שלנו בשפה העברית ולהעבירן לשפה האנגלית.

קורות חיים באנגלית

אם אני יודע אנגלית אז למה לא פשוט לתרגם קורות החיים בעצמי?

ברור שאפשר תמיד לתרגם את קורות החיים לבד ולנסחם באנגלית. יחד עם זאת, תרגום קורות החיים לאנגלית הוא לא בבחינת העברת המידע בין השפות, יש עניין של ניסוח, התאמה למדינה ולסגנון של קורות החיים המוגשות בסוג המשרה הספציפי שאתם מתמיינים אליו.

תרגום הוא אף פעם לא עניין של העברה מילה במילה, אלא תמיד יש סוגיות של ניסוח ומונחים מקצועיים שחשוב להכיר. המושגים גם לעיתים יכולים להיות שונים בין המדינות דוברות האנגלית וגם צורות קורות החיים יכולה להשתנות. לכן, מומלץ גם אם הידע שלכם באנגלית הוא ברמה גבוהה, להיעזר בשירות של תרגום לאנגלית.

 

מה כולל שירות של תרגום קורות חיים לאנגלית?

כל מה שעליכם לעשות הוא להגיש קורות חיים בעברית או את העקרונות שאתם רוצים שייכללו בקורות החיים שלכם לחברה או לאדם המספקים לכם את שירותי התרגום. המתרגם או המתרגמת מנסחים לכם קורות חיים אשר מותאמות לסגנון הנדרש על ידי המשרה והתחום המקצועי (על מנת גם לכלול מונחים ואוצר מילים רלוונטיים לתחום) וכמובן מתאימים לניב הנדרש של השפה (אנגלית בריטית, אמריקאית וכד'). כבר מספר ימים אתם מקבלים קורות חיים מקצועיות באנגלית.

 

מה העלויות?

תרגום מקצועי ומהימן של קורות החיים שלכם לאנגלית יכול לעלות בין 100 ל400 שקלים. זה כמובן כולל התאמת קורות החיים לסגנון המקצועי ותיקונים אם צריך. חברת טופ טקסט המתמחה בשירותי תרגום של קורות חיים גובה בין 250 ל – 400 שקלים על תרגום ושדרוג ו150 שקלים על הוספת מכתב מקדים. לסיכום, תרגום קורות החיים לאנגלית הוא דבר מומלץ וחשוב. על מנת להתקדם בתהליך מומלץ להיכנס לאתר של חברת טופ טקסט המתמחה בתרגום קורות חיים לאנגלית ושדרוגם בצורה האמינה והמקצועית ביותר.

תרגום קורות חיים באנגלית