נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה בדיקת הר הכסף הפרטית

במידה ולא ידעתם שיתכן ויש לכם כסף אבוד בצד, אנחנו בטוחים שתשמחו לגלות.

יש אפשרות לא קטנה שיש לכם חסכונות פנסיונים שנשארו בצד ואיבדתם כל מידע עליהם.

לא משנה אם אתם עצמאים או שכירים לאורך השנים כנראה שיצא לכם להשתמש ולפתוח חשבונות בנק ולהפריש כספים לקופות פנסיה, גמל ולהשתמש בשירותיהן של חברות ביטוח שונות.

כיום, באמצעות אתר הר הכסף תוכלו בקלות לאתר את הכספים האבודים שלכם במידה והם קיימים.

 

אתר הר הכסף הממשלתי

גם אם אתם בטוחים בוודאות שאין לכם שום חיסכון בצד לא יזיק לכם לבדוק בממשק החינמי של משרד האוצר האם יש לכם כספים שנשכחו לאורך השנים. באמצעות הזנת פרטים בסיסיים ובחינם תוכלו לבדוק ולגלות היכן וכמה כספים אבודים שלכם מסתובבים לבדיקת הר הכסף.

 

בדיקת הר הכסף הפרטית

בדיקת הר הכסף הפרטית היא שירות מורחב המציע לכל אחד שבדק בממשק החינמי וגילה שיש לו כספים אבודים, להמשיך עם תהליך הכוונה וייעוץ המלווה באנשי מקצוע במהלכו יקבל הלקוח מידע מקיף, מקצועי ומפורט המתייחס לפעולות ההמשך אותם עליו לעשות. למשל: איך למשוך כספים בצורה נכונה מגורמים פיננסיים, נתונים המתייחסים לתשואות, פרמיות ומעבר בין קופות כדי להוזיל דמי ניהול, אלו אפשרויות עומדות בפניכם לחיסכון הכספים שמצאתם ועוד.

הר הכסף הפרטי הינו יוזמה של חברת ביטוח הכוללת בתוכה את שירותם של אנשי מקצוע שונים כמו סוכני ביטוח ויועצים פיננסיים. תפקידם לספק ללקוחות הכוונה מקצועית וליווי בכל סוגיה שתעלה ונוגעת לכספים שנמצאו ברשותכם. כדאי לדעת שכל חיסכון שיש לכם יכול להניב תשואה גבוהה יותר עם הייעוץ וההכוונה המתאימים.

הייעוץ של חברת הר הכסף הפרטית יסופק בשלב האחרון של איתור הכספים. לאחר שיוצג בפניכם כלל המידע, תוכלו להעבירו אל היועצים והמומחים של הר הכסף הפרטית. אלו יקבלו את המידע ויפיקו לכם דו"ח בתוך כשלושה ימים המקיף ומארגן לכם את כלל המידע אותו אתם צריכים לדעת בנוגע לאפשרויות העומדות בפניכם בהתנהלות מול החברות השונות והגופים הפיננסיים כולל מידע על מעבר בין הקופות, סגירת חשבונות והימנעות מתשלומים גבוהים.

 

הר הכסף הפרטי 2

אתר הר הכסף הפרטי 2 פועל מול הממשק של אתר הר הביטוח הממשלתי, באמצעותו תוכלו לבצע את אותן הפעולות על מנת לגלות אלו ביטוחים קיימים לכם. גם בהליך הזה תזינו נתונים באתר משרד האוצר ולאחריו תוכלו לקבל באמצעות המומחים של הר הכסף הפרטי מידע אודות כלל הביטוחים הקיימים לכם כמו גם דו"ח מפורט שמטרתו להשיג לכם כל חיסכון אפשרי בכספי הביטוח.

לסיכום, הר הכסף הפרטי משמש כשירות מורחב בתשלום לשירות החינמי אותו מציע משרד האוצר לאיתור הכספים האבודים שלכם. בעזרת אנשי מקצוע תוכלו להשתמש במידע שקיבלתם מהאיתור בחכמה.

ייעוץ BDI
ייעוץ BDI

היסטוריית אשראי ודירוג אשראי הם מונחים די מוכרים, המתארים את ההתנהלות הפיננסית שלנו כצרכנים, ומאפשרים לבנקים ולחברות הפיננסיות השונות

מה חשוב לתכנן לפני הפרישה?

פרישה היא אבן דרך חשובה בחיים הדורשת תכנון והכנה מדוקדקת, במיוחד עבור ישראלים בגיל פרישה. תכנון פרישה עבור ישראלים

סוגי מימון לרכב
סוגי מימון לרכב

בין אם מדובר על רכישה של רכב חדש "מהניילונים" או על קניית רכב יד שנייה, רכישת רכב היא בין

כמה עולה Windows Server 2019
כמה עולה Windows Server 2019

אם אתם מחפשים פתרון ניהול לשרתים ומחשבים רבים, לא משנה אם אתם חלק מחברה קטנה או גדולה, או אנשים

כמה עולה בדיקת החזרי מס
כמה עולה בדיקת החזרי מס?

החזרי מס הינם תשלומים ממס הכנסה על מיסים גבוהים ששילמתם אך ללא צורך. ישראלים רבים זכאים לקבלת החזרי מס