נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

דווקא בזמן סגר מתנפחים להשכרה – רוצים לדעת למה?

תנועה היא חלק בלתי נפרד מהתפתחות תקנית ובריאה של ילדים, והורים רבים מחפשים אינספור דרכים להעסיק את ילדיהם כך שיבצעו פעילויות גופניות.

בשנים האחרונות האתגר הוא גדול לאור ההתעסקות הבלתי פוסקת של ילדים בפלאפונים ומסכים, אך אין ספק כי השנה הקושי גדל אף יותר כאשר הופסקו פעילויות רבות בשל הקורונה.

האם צריך סיבה נוספת להשקיע במתנפחים להשכרה? במידה ולא השתכנעתם, המשיכו לקרוא.

מי לא זוכר את הימים בהם ההורים היו לוקחים אותנו למתחמי משחקים, שם היינו מוצאים מתנפחים אשר לאורכם רצים ילדים, הנלחמים בשיניים על מנת להגיע ראשונים למגלשה. מתנפחים אלו היו זרקור אושר בכל מקום אליו הגיעו, בין אם כאשר מצאנו אותם במשחקיות או כאשר הגיעו למקומות יוצאי דופן באופן חד פעמי, כמו קניונים או בתי ספר יסודיים. למתנפחים מספר יתרונות ברורים אשר אנו ממליצים לעבור עליהם, לפני שאתם בוחרים האם להזמינם.

 

בריאות מעל הכל

מעבר להנאה שבמתנפחים, חשוב לציין כי פעילות גופנית בקרב ילדים נחשבת לבעלת יתרונות רפואיים רבים, ועוזרת בבניית מסת עצם ומסת השריר, אשר חשובים ביותר בהתפתחות אצל ילדים בין גילאי 3 עד 6. למרות זאת, כיום ילדים מבלים פחות במשחקים פיזיים ותזוזה, ומוצאים את עצמם יושבים בחדרים מרבית היום, וזה עוד במקרה הטוב. למזלנו, ילדים אוהבים לזוז ולקפוץ למרות הכל, והאנרגיה שלהם היא טבעית ובאה ממקום בריא וחיובי, ועלינו כהורים לתחזק אותה.

 

והימים הם ימי קורונה

בימים שאינם ימי קורונה, הורים תלו תקוותיהם בחוגים הרבים אשר תפסו חלק גדול ממהלך השבוע של הילדים. אך כיום חוגים אלו בוטלו ברובם לאור השינויים הקיצוניים בארץ בכל הנוגע למגפה – והילדים נותרו ללא מסגרות. נראה כי אלמנט זה תרם גם כן לכך שהילדים שכחו כיצד לרוץ, לקפוץ ולהנות מהשמש והאוויר בחוץ. השכרת מתנפחים היא אמנם פעילות חד פעמית, אך היא מושלמת לילדים הקלועים זמן כה רב בביתם, וזקוקים נואשות לאוורור.

 

לקפוץ על ההזדמנות

האופציה כיום להשכיר מתנפחים במחירים נוחים למשפחה היא אופציה אשר פותחת בפני הורים מגוון חדש לגמרי של אפשרויות לפעילות. ישנם סוגים רבים של מתנפחים המותאמים לגילאים שונים, כאשר חלקם משולבים עם מים, כדורים, משחקים ועוד. השכרה של מתנפחים היא פשוטה ביותר, ואנו ממליצים להיעזר בחברה עליה אתם סומכים, וזאת כמובן לאחר השוואת מחירים טובה.

השכרת מתנפחים היא ככל הנראה אחת הדרכים היחידות לחגוג חגים וימי הולדת לילדים בקרב המשפחה המורחבת, וזאת כמובן ללא חריגה מהנהלים הנוגעים להתקהלויות ושמירה על מרחק. מדובר בהזדמנות מצוינת לתת לילדים להוציא את מצבורי האנרגיה השקועים בהם, ולאפשר להם לחוש שנית את השגרה וההנאה, שלה הילד כה זקוק.

כמה עולה מכונת הדבקה
כמה עולה מכונת הדבקה?

בתקופה האחרונה יש לא מעט מפעלים וחברות גדולות שמחפשים אחר מכונות הדבקה חדישות. שכן, רבים מדברים על כך שיש

כמה עולה גריל גז
כמה עולה גריל גז?

 גריל גז הוא אופציה אופטימלית להכנת מזון טעים וחם באופן מהיר וקל. בין אם אתם שוחרי בשר ובין אם